یکی از مکان های استراتژیک در صنعت راه آهن و مترو محل تغییر خط و یا تغییر جهت قطار می باشد. این مکانها به دلیل اصطکاک بسیار بالا موجب سایش شدید ریل شده و سریعاً ریل را از حالت استاندارد خارج میکنند. بهترین راهکار در این زمینه ساخت قطعه ای با مقاومت به سایش بالا می باشد. این قطعه که به تکه مرکزی معروف است و با توجه به عدم ساخت در داخل، از کشور فرانسه واردات داشته است. دانش فنی این قطعه به نحوی است که کشورهای دیگر نیز تلاشی برای ساخت آن نکرده اند اما با پشتکار و زمان زیادی که صرف شد، این شرکت موفق به دستیابی به دانش فنی با مهندسی معکوس قطعه اصلی شد. ویژگی بارز این قطعه این است که با افزایش اصطکاک و بار محوری، قطعه نه تنها ساییده نمیشود بلکه مقاومت به سایش آن بالا می رود. ویژگی دیگر انعطاف پذیری بالای آن میباشد که منجر به تحمل بالا در مقابل ضربههای ناشی از قطار میگردد. با توجه به دستیابی به دانش فنی این قطعه، تولید هر مدل تکه مرکزی و با هر ابعادی امکان پذیر می باشد.